Lördag och jag uppdatera? Vad har hänt?

- precis det jag själv frågar mig! Började bli dålig på att uppdatera min kära blogg nu igen, tänkte rädda den med ett inlägg idag, så here you go :D

Hej mina älsklingar!

Lördag och jag är redan uppe? Har till och med hunnit att duscha, sminka mig, fixa håret, diska och klä på mig?! Vet inte vad som har hänt faktiskt, brukar ju i alla fall sova tills klockan är närmare 12 minst innan jag stiger upp på helgen, men mönster är ju till för att brytas! Ne sanningen är att jag snart bli upphämtad av världens bästa moster, ska dit och mysa hela dagen och kvällen så kommer hem imorgon igen :) ska bli skönt att komma ifrån lite :D

Så nu ska jag göra mig helt klar, vilket innebär att packa ner lite små saker :) Så vi hörs imorgon om jag inte skriver något kort ikväll.

Love you guys <3

Puss på er:-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0