happy happy happy

Wiie jag lever, nu jäkla så börjar jag komma igång med lite inlägg igen :) tänkte bara ge er ett kort litet levnadstecken ifrån mig. Så here i am :D

Trött som satan idag men ack så glad jag är :) varför det vet jag inte, kom inte i säng förrens vid halv sju idag på morgonen (hängde med en kompis på jobbet) ja frivilligt, fråga mig inte varför! En helt underbart mysig förmiddag samt eftermiddag med världens bästa vän! Nu inväntas en myskväll med henne och idioten (hennes pojkvän) lite alkoholintag och allmänt prat, kan behövas. Dock vet man aldrig om man stannar hemma eller vart vi kanske hamnar innan kvällens småtimmar är här.

Nu har ni fått ett litet tecken på att jag lever i alla fall :) Nu ska jag gå och vara social.. Hörs imorgon.

Puss hej :-*




Ge mig värme och sol tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0