23:30 :)

Hej mina älsklingar.

Lovade ju att skärpa till mig, och de senaste dagarna har jag väl ändå gjort framsteg ;) woop woop! Lååång dag idag, jobb och sen har jag faktiskt bara tagit det lugnt, fick ett jäkla ryck så ställde mig och gjorde muffins ikväll (ingen blir förvånad), myskväll men världens bästa vän och hennes kära pojkvän, ack så söta!

Nu ska jag faktiskt kolla på en film, 10 timmar tills jag ska stiga upp så känner att jag har tid att bädda ner mig i sängen och slå på en dålig movie och ligga i min ensamhet ;) skönt som f a n dock! Stiger på ett nytt pass f r o m imorgon, vilket innebär 13-21 mån - tors, sön 15 - 20 (eller något sådant) vilket innebär att jag kommer ha no life till 1000, men det är ju självförvållat så. Lovade chefen att testa på i några dagar, för att se hur det känns, så go for it :D

Säger god natt för idag, och så hörs vi imorgon.
Love you guys!

Puss :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0