15:38

Hallå alla älskade vänner..

Kännde att jag har varit urusel att uppdatera de senaste dagarna, så nu får det allt bli en uppdatering.. Haft Sandra här sen i Onsdags så har varit lite halvt upptagen med att faktiskt hinna att slänga in ett inlägg eller två. Men nu är det i alla fall Söndag, och har precis varit och släpt av henne på stationen här i Nässjö, så nu är hon på väg hem :) både skönt och tråkigt att hon har åkt, men hon har ett jobb att sköta imorgon likså jag. Dessutom från och med Onsdag, så har jag ett nytt jobb :) och vilka pengar jag kan tjäna om jag vill, så skönt att kunna påverka sin egen lön.

Nu får jag allt ta och äta något, och sedan ta mig till Sportdansklubben, för några underbara timmar av dans. Me like! Haft en helt underbar helg och ett par helt underbara dagar med Sandra + andra vänner. Alkohol i flöde, skratt så det räcker och blir över. Kände att detta var något som jag verkligen behövde.

Jag får försöka att slänga in ett litet inlägg ikväll eller imorgon :)

Ha det bra så länge

Puss på er :-*

Kommentarer
Postat av: Julia

hej!

allt bra?:)

2011-12-28 @ 02:04:59
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0