Sweet sunday :)

Tjolahopp eller något :)

Tänkte bara kasta in ett snabbt inlägg eftersom jag lovade att starta upp bloggen igen för er skull :)! Så nu framöver ska ni få lite livstecken ifrån mig.. Mycket på grund av att ni som läser inte bor här uppe utan nere i de småländska skogarna runt Värnamotrakten! So here you go :)

Som sagt, två dagar har gått sen jag flyttade upp mina kartonger och grejer till Nässjö. Fredagen gick åt till att städa och försöka få iordning. Lördagen (gårdagen) bestod av hör och häpna, betesläpp ute i Äpplared, fika med broder och fest hos Heidi. Dagens program består endast av: Tvätt, tvätt och städa! Tvätten är snart klar (skönt) så nu slipper jag springa runt som en förvirrad människa i källaren :P. Disken är klar, kycklingen till maten ligger på tining och toaletten är städad. Så tycker att jag har varit hyfsat duktig idag ändå :)

Nehe, nu har jag inte tid att sitta här längre. Kanske dags att gå ut med Zukkisen och fortsätta städa. Frivilliga till att hjälpa till? - Bara att komma i så fall!

Ska försöka få in lite bilder ifrån mobilen till datorn, så ni ska få se hur det ser ut i min lilla lägenhet..

Puss på er :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0