Airsoft

Hej mina fina läsare!

Jag som lovar och lovar hela tiden att skärpa till mig med att blogga, hmm? Hur detta går kan verkligen diskuteras. Men nu LOVAR jag verkligen ifrån hela mitt hjärta att försöka kasta in några fler inlägg varje vecka än vad jag redan gör, så att ni där hemma i Värnamo vet att jag fortfarande lever!

Hela förra veckan ägnades åt att arbeta, ganska roligt faktiskt, så ett helt okej jobb, tungt men tiden går väldigt fort (vilket jag tycker är skönt). Helgen trodde jag skulle bli lugn, men icke! 20 års fest med 5 - kamp på fredagen, besök av Maja på lördagen, hade planerat en härlig kväll hemma men inte det! Hamnade istället nere på dartklubben (som alla andra lördagar) men denna gången NYKTER! Härligt. Undrar däremot hur alla andra mår.

Precis hemkommen efter ett 8 timmars långt spelande av Airsoft, skoj skoj! Mitt lag förlorade endast en gång. Väldigt bra jobbat allihopa! Nu sitter jag och kollar efter ett nytt airsoftvapen :) kostar mycket, med det är det verkligen värt!

Fått ett par väldigt intressanta samtal under dagen också! Att människor inte kan ta ansvar för sina egna handlingar. Vilket gör mig väldigt besviken! Nu får det allt ta och bli lite mat, därefter en dusch. Sedan väntar förmodligen soffan på mig, så som det ser ut just nu :)

Ha en fortsatt trevlig söndag allihopa. Just det, har nu även ett hemnummer för den som hellre ringer dit. Bara att skicka iväg ett sms så får ni detta :)

Puss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0