Work work work - stress stress stress

Mina fina och underbara läsare!

Jag vet att jag ett flertal gånger har lovat att skärpa till mig när det gäller att lägga upp nya inlägg! Nu LOVAR jag att hålla det :) vissa av er har ju inte mitt nya nummer, utan det innebär att jag måste bevisa på ett höger eller vänster att jag lever, så här är jag :)!

Har även lovat en video där jag ger er en kort rundtur i min lilla lägenhet... Den kommer, jag lovar! Frågan är bara när :D haha! Jag jobbar och sliter från 05.30 - 16.00 varje dag, så att städa direkt när jag kommer hem är inte det roligaste kanske :) men men, får nog försöka att ta mig tid med det någon dag denna veckan!

Nu ska jag i alla fall kila iväg och träffa världens underbaraste pojk + hund :) dom är verkligen lycka i mina ögon, så underbart! Tog dock ett litet tag innan jag bestämde mig för hur jag ville ha det, men nu så! Dags att berätta det för honom också kanske.

Men ha det så bra allihopa.

Puss :-*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0