Torsdag eftermiddag :)

Hello everyone :D

Lovade ju att skärpa till mig med bloggandet. Så nu får jag göra det också :D
Städning med mera har stått på schemat hela dagen. Tvättmaskinerna är klara och nu väntas disken. Varför kan inte bara disken försvinna :)? Den tanken har jag frågat mig många gånger.
Men nu är det dags att sätta igång spotify i hela lägenheten och inte bara i sovrummet, så att jag får lite underhållning under tiden det är dags att städa!

En promenad runt sjön som ligger här i Nässjö kommer också att genomföras, just för att få reda upp alla mina frågetecken som finns i mitt huvud just nu. Tråkigt men sant! Så en liten tur till Peter och Jennie blir det, och kanske ett stopp hon lynnisen för en kopp kaffe :)?

Nehe, slänger med en bild på sjön som är tagen igår, så ska jag ta hand om disken och ta mig en liten dusch :)

Puss på er :-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0