Nu har jag bestämt mig!

Hej vänner!

Nu har jag bestämt mig, min blogg kommer att handla om allt ifrån livet i Nässjö, viktminskning och övriga funderingar och tankar! Mer bilder kommer att komma upp dagligen, och ett slutresultat kommer att dyka upp när ni minst anar det av min viktminskning. Wiiiehuu!

Mår som fisken i vattnet här uppe i Nässjö! Jag mår bra och mina vänner är helt underbara! Mitt liv börjar alltså bli underbart igen! Härligt ska jag erkänna. Dagarna bara rinner iväg med kaffebesök hit och dit, denna veckan som kommer är det jobb, bal och student för världens bästa Jennie, Birk och Johanesson :) vilket också kommer att innebära FEST!!! Det är sjukt att man själv kommer ihåg allt till punkt och pricka :) vilken härlig vecka det va! tyvärr så kan jag inte medverka på vännernas student i Värnamo, men ni vet att jag älskar er allihopa! Eftersom jag har ett nytt jobb att sköta, så va inte en ledighet något att tänka på tyvärr!

Nu ska jag i alla fall bänka mig framför tv:n igen, hoppas ni inte missade Big Brother - finalen :)! Så får vi höras imorgon. SVERIGES NATIONALDAG för sjutton :) precis när jag skriver detta inlägget dessutom :)

Ha det bra allihopa!

Puss på er :-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0