tvätt tvätt tvätt - lovar dessutom att skärpa till mig

Hej mina vänner!!

Tänkte bara ge ett snabbt livstecken ifrån min sida, vet att jag lovar gång efter gång att jag ska skärpa till mig med bloggandet, att jag ska skriva flera inlägg. Men nej, det verkar inte fungera som jag vill? Usch vad jobbigt!!
Men som sagt, detta inlägget blir tyvärr bara ett litet, opererades i handleden den 22:e så inte jätte bra för mig att sitta framför datorn och skriva alldeles för långa inlägg.

Men nu LOVAR jag VERKLIGEN att jag ska skärpa till mig, men nu måste jag tyvärr dra, Maja är  här, ska iväg och handla med min lilla älskling också. Först får det allt bli en dusch!

Puss på er:-*


Mina två absoluta favoriter <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0