19.05

Hej mina små älsklingar.

Förlåt för dålig update så att ni inte vet om jag lever eller inte, men synd jag LEVER fortfarande ;)
blev lite mycket förra veckan nämligen, så glömde totalt att uppdatera, men ni för nöja er med denna då...
Maja var som sagt här från torsdag-onsdag, efter det kom Sandra mitt hjärta :) USCH Vad saknad hon är! Vänskap för alltid kan jag nog meddela...

Nytt jobb idag, gick galant, sovmorgon imorgon till 06.38 HÄRLIGT :D! Så imorgon vankas jobb 06.38-16.00! En ganska lång dag med det får funka :) Nu ska jag göra mig iordning för att sedan bege mig till mina två absoluta favoriter... Som vanligt de senaste veckorna :) ta en liten disskution med J får jag nog ta och göra med ;)

Ni når mig på mobilen som vanligt :)!

Puss på er :-*


                                  minnen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0