12:01

Hej mina älskade vänner.

Nu blir ni allt lite överraskade över att jag skriver ett ytterliggare inlägg, usch är lite förvånad själv faktiskt :D
Tänkte faktiskt försöka att skriva ett litet inlägg ikväll också, försöka bjuda på några bilder kanske? Men men, långt till dess, så det hinner verkligen att ändra sig.

Maja diskar för fullt, och jag ska snart börja att plocka lite här hemma, haft mina två favoriter här över natten också, så lägenheten ser förjävlig ut rent ut sagt. Men always look on the bright site of lift. Right?! Nu har ni fått 2 st livstecken från mig på mindre än 24 timmar, händer inte allt för ofta ;)

Nu ska jag ta och göra mina sysslor av dagens arbete och sedan en sväng ner till Willys...

puss på er :-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0